Ludovic Orban: "Mi s-a propus să mă înscriu în PD-L" (Q Magazine)

Ludovic Orban a declarat, într-un interviu acordat în exclusivitate pentru Q Magazine, că i s-a propus să părăsească PNL în favoarea PDL.

Fostul prim-vicepreşedinte al PNL susţine în interviul acordat revistei Q Magazine că este puţin probabil să cadă Guvernul în urma moţiunii de cenzură anunţată de PSD şi PNL.

"E puţin probabil. Dar noi, liberalii, în calitate de membri ai unui partid de opoziţie, avem obligaţia de a iniţia o moţiune de cenzură pentru că este evident că acest Guvern nu este capabil să scoată România din criză. Acest Executiv a provocat o prăbuşire economică însemnată, haos administrativ şi creşterea corupţiei, iar ca urmare a acestor neajunsuri nu se mai bucură de sprijin popular", a declarat Orban.

În altă ordine de idei, Ludovic Orban povesteşte că a a fost deranjat de măsura luată, la cererea lui Crin Antonescu, imediat după Congres, de decapitare a unor lideri de organizaţii apropiaţi lui, dar şi că a fost "curtat" să se înscrie la PDL.

"Foarte mulţi m-au întrebat dacă nu vreau să trec la Partidul Democrat Liberal şi le-am spus că mă jignesc. Le-am spus că dacă ar fi să aleg între calitatea de simplu membru al PNL şi cea de preşedinte al PDL, aş alege calitatea de simplu membru al Partidului Naţional Liberal", a declarat Orban pentru Q Magazine.