Adriean Videanu lansează un concurs naţional:"Cine imi gaseste averea nedeclarata, i-o donez"

Adriean Videanu lansează un concurs naţional: "Dacă cineva poate demonstra că am un leu în plus faţă de ceea ce este în declaraţia de avere, donez tot, oricui din această ţară".

Declaraţia făcută într-un interviu pentru Gândul vine în contextul sumelor vehiculate că le-ar deţine unul dintre cei mai bogaţi miniştri ai celui mai înstărit guvern din ultimii 20 de ani. "Toţi spun: Videanu are 200 de milioane de euro. Nu am nici măcar un milion de euro", susţine ministrul Economiei, aducând şi o precizare: "În viaţa mea nu am luat un leu şpagă, de la nimeni".

De asemenea, spune că nu a simţit recent nicio răceală din partea preşedintelui şi descrie procedura la care poate recurge Traian Băsescu: "Dacă vrea capul cuiva, i-o spune în faţă. Dacă ar avea o problemă cu ministrul Videanu, n-ar avea niciun fel de problemă să-l remanieze mâine dimineaţă". Presedintele a avut, însă, un reproş. "A fost nemulţumit" de faptul că şeful Economiei l-a numit consilier la Paris pe logodnicul Elenei Băsescu.